ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

  • ۰
  • ۰

چه چیزی هیجان‌انگیز‌تر از شرکت در جشن‌های محلی و فستیوال‌های جهانی اروپا و رقص و آواز با مردم محلی آن می‌تواند خاطره سفر به این قاره سرسبز را برای همیشه در ذهنتان ثبت کند؟

در عین حال می‌خواهید سفری ارزان‌قیمت به اروپا داشته باشید، زمستان را انتخاب کنید. زمستان‌های شمال اروپا معمولاً با برف و یخبندان همراه است، اما زیبایی چشم‌انداز‌ شفق قطبی در نروژ، کوهستان‌های پوشیده از برف در سوئیس، پیست‌های اسکی مملو از اسکی‌سواران جوان و زیبا، تخفیف‌های فوق‌العاده هتل‌ها و البته هیاهوی جشن‌های سال نو، این زمستان را به خاطره‌انگیزترین فصل سرد سال، در تمام عمرتان تبدیل خواهد کرد.

اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر سفر به یک کشور اروپایی، شانس شرکت در فستیوال‌ها و جشن‌های محلی آن هم داشته باشید، به یاد داشته باشید که اواخر زمستان، فصل تابستان و بهار بهترین زمان سفر به اروپا برای شرکت در فستیوال‌ها است. جشن‌ها و فستیوال‌های اروپایی همیشه با رقص و آواز همراه است و شرکت‌کنندگان گاهی با لباس‌های عجیب‌ و غریب و گاهی با لباس‌های محلی و رنگارنگ خود، از شما استقبال می‌کنند.

اگر بودجه سفرتان محدود است و می‌خواهید در عین داشتن سفری مقرون‌به‌صرفه، از زیبایی‌ها و جاذبه‌های دیدنی اروپا لذت ببرید، نگران نباشید؛ چرا که اروپا هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

تابستان، فصل اوج سفر‌ها به اروپاست و طبیعی است که قیمت‌های هتل، پرواز و خدمات گردشگری در این فصل در بالاترین حد خود قرار دارند. بنابراین، اگر نگران هزینه‌های سفر خود هستید، بهتر است به دنبال زمان دیگری برای سفر به اروپا باشید. بهترین زمان برای شما هم از لحاظ آب‌وهوایی و هم قیمت خدمات گردشگری، فصل‌های بهار و پاییز است. در این ایام، جمعیت گردشگران کاهش پیدا می‌کند و قیمت خدمات گردشگری کاهش می‌یابد. علاوه بر این، گشت‌وگذار در هوای خنک بهاری و تماشای منظره‌های چشم‌نواز اروپا در فصل برگ‌ریزان پاییز، خالی از لطف نیست.

در اروپا، جشن کریسمس و سال نو میلادی است؛ مراسمی که با چراغانی خیابان‌های شهر‌، تخفیف‌های فوق‌العاده، هدیه‌های رنگی و شکلات آغاز می‌شود و با رقص و پایکوبی و آتش‌بازی در نیمه شب ۳۱ دسامبر ادامه پیدا می‌کند. در این شب، مهم‌ترین مقاصد گردشگری اروپا مانند برج‌ایفل و خیابان شانزلیزه در تور فرانسه، میدان دروازه خورشید (پورتا دل پلازا) در مادرید و… مملو از گردشگران و شهروندانی می‌شود که برای تماشای آتش‌بازی و رقص نور در آسمان شب و هم‌خوانی با یکدیگر، دور هم جمع شده‌اند.

آژانس هواپیمایی ایوار، تمامی مجوزهای رسمی ایرانی و بین‌المللی نظیر مجوز فنی بند الف و ب، مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز عضویت انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)، مجوز عضویت انجمن صنفی گردشگری و جامعه تور گردانان، نماد تجارت الکترونیکی و لوگوی ساماندهی برای فعالیت‌های آنلاین را دارا است. اولین نماینده رسمی ریل یوروپ در ایران از سال 2006، تنها نماینده رسمی فلیکس باس در ایران (از سال 2019)، نماینده رسمی کانون اتومبیل رانی (از سال ۱۳۹۲) و صادر کننده مستقیم گواهینامه بین المللی، نمایندگی لوفتهانزا سیتی سنتر (Lufthansa City Center) و رتبه‌ یک فروش بلیط گروهی ترکیش در ایران بخشی از سوابق آژانس ایوار به حساب می‌آید.  برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت ایوار به نشانی www.eavar.com سری بزنید یا با شماره 02191009100 تماس حاصل نمایید تا بهترین انتخاب برای یک تور اروپایی را داشته باشید.

برای سفر به فرانسه، این مقصد رویایی با عاشقانه‌ها و طبیعت زیبا، کافه‌های دنج و خیابان‌هایی که تزئینات و فروشگاه‌های لوکس آن همیشه در ذهنتان می‌ماند، دو راه دارید؛ یکی خرید تور فرانسه از آژانس‌های مسافرتی و دیگری سفر به فرانسه بدون تور. هزینه سفر به پاریس ۱۴۰۲ با تور یا بدون تور، قطعاً متفاوت است و انتخاب هر کدام از این‌ها می‌تواند مزیت‌ و معایب مختلفی داشته باشد. هزینه اقامت، هزینه حمل‌ونقل عمومی، هزینه غذا، هزینه ویزای شینگن و..، از جمله مهم‌ترین بخش‌های هزینه سفر به فرانسه بدون تور یا با تور است که باید پیش از سفر در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید بدانید یک سفر ایده‌‌آل، مقرون‌به‌صرفه و فراموش‌نشدنی به فرانسه و شهر زیبای پاریس چقدر برایتان تمام می‌شود، بهتر است ابتدا هزینه سفر به فرانسه بدون تور و مزیت‌های خرید تور فرانسه را با یکدیگر مقایسه کنیم. در ادامه، ریز هزینه سفر به فرانسه بدون تور را با هم تخمین می‌زنیم.

اگر برای اولین بار می‌خواهید سفر به اروپا بدون تور را تجربه کنید، باید به خاطر داشته باشید که اقدام به صورت انفرادی برای دریافت ویزای شنگن، شانس شما را به شدت پایین می‌آورد. آژانس‌های مسافرتی معتبر با توجه به سابقه اجرای تور در نزد اگر برای اولین بار می‌خواهید سفر به اروپا بدون تور را تجربه کنید، باید به خاطر داشته باشید که اقدام به صورت انفرادی برای دریافت ویزای شنگن، شانس شما را به شدت پایین می‌آورد. آژانس‌های مسافرتی معتبر با توجه به سابقه اجرای تور در نزد سفارتخانه‌ها و همچنین دریافت ضمانت‌نامه بازگشت از مسافران، شانس دریافت ویزای شنگن را به مراتب بالاتر می‌برند. هزینه ویزای فرانسه برای هر نفر، متناسب با شرایط سنی مسافران متفاوت است. طبق اعلام وب‌سایت شینگن ویزا، هزینه ویزا شینگن فرانسه برای مسافران بالای ۱۲ سال، ۸۰ یورو و اگر مسافر بین ۶ تا ۱۲ سال دارید، باید ۴۰ یورو برای ویزای آن پرداخت کنید. خبر خوب اینکه ویزای فرانسه برای کودکان زیر ۶ سال رایگان است. این هزینه‌ها البته ممکن است در ایران متفاوت باشد و هر سال با تغییراتی همراه شود. اگر سفر گروهی در پیش دارید، دردسر‌های دریافت به‌موقع ویزا برای‌تان چند‌برابر می‌شود و اگر از کارگزاری‌ها و موسسات اخذ ویزای شینگن کمک بگیرید، باید بین ۳۰ تا ۴۰ یورو یا حتی بیشتر از آن هزینه کنید. به همه این‌ها، هزینه ترجمه مدارک مورد نیاز را هم اضافه کنید.

منبع: نصر بلا

  • ۰۳/۰۲/۱۰
  • حامد احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی