ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

  • ۰
  • ۰

علاوه بر این برای سفر به اسپانیا بدون تور، باید احتمال اتفاق‌های غیر منتظره را در نظر بگیرید و مقداری پول برای چنین شرایطی کنار بگذارید. اما بیایید هزینه سفر به اسپانیا بدون تور را با هم برآورد کنیم.

یکی از اولین مواردی که باید در هزینه سفر به اسپانیا بدون تور در نظر بگیرید، هزینه پرواز تا مقصد است. هزینه پرواز تهران- بارسلونا از ۱۸ میلیون تومان آغاز می‌شود و متناسب با نوع ایرلاین، تاریخ حرکت و تعداد توقف‌ها در طول مسیر، به بیش از ۳۰ میلیون تومان هم می‌رسد. تنوع ایرلاین‌ها در مسیر تهران-بارسلونا باعث شده تا گزینه‌های زیادی برای سفر به اسپانیا داشته باشید.

اما همه این‌ها در عین مزیت، یک چالش بزرگ برای‌تان به همراه خواهد داشت. قبل از خرید پرواز اسپانیا، باید به‌اندازه کافی در انتخاب نوع ایرلاین‌، ساعت و روز حرکت دقت کنید. ساعت‌های نامناسب پرواز، توقف‌های طولانی در طول مسیر یا کیفیت بد ایرلاین‌ها، نه‌تنها شما را خسته و سردرگم می‌کند، بلکه روی روحیه و انرژی شما در روزهای باقی‌مانده سفر هم تأثیر بسیار بدی خواهد داشت.

به گزارش نیلو بلاگ اگر با تور اسپانیای به بارسلون سفر می‌کنید ، بازدید از باسیلیکای ساگردا فامیلیا (Sagarda Familia) یا باسیلیکای خانواده‌ مقدس را فراموش نکنید. این باسیلیکا یکی از معروف‌ترین بناهای تاریخی شهر و جزو میراث جهانی یونسکو است. معماری آرت نوو و گوتیک این کلیسا از ویژگی‌های برجسته‌ی نمای خارجی آن است.

ساخت این کلیسا هنوز به پایان نرسیده است. علی‌رغم این‌که آنتونی گوادی (Antoni Guadi) در سال ۱۸۸۳ این پروژه را آغاز کرد، ساخت این کلیسا تا سال ۲۰۲۶ به اتمام نخواهد رسید. پس از پایان ساخت مناره‌های مخروطی کلیسا، ساگرادا فامیلیا به‌عنوان بلندترین کلیسای جهان شناخته خواهد شد.

اگر شما هم یکی از میلیون‌ها عاشق این کشور شگفت‌انگیز هستید، اما می‌خواهید بدانید تور اسپانیا  چقدر است و یا سفر به اسپانیا بدون تور چقدر برای‌تان آب می‌خورد، باید بدانید که هزینه سفر به اسپانیا شامل هزینه پرواز، اقامت، ویزای شینگن، گشت‌های شهری و صرف غذا می‌شود که باید حتماً آن‌ها را در بودجه سفر در نظر بگیرید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اسپانیا با معماری عجیب‌وغریب آنتونی گائودی در بارسلونا، خیابان‌ها و کوچه و پس کوچه‌های به جا مانده از دوران گوتیک و کنسرت‌های خیابانی و جشنواره‌های رنگی‌اش، به عنوان مقصدی امن برای شب زنده‌داران، عاشقان غذا، هنر و موسیقی، در ذهنمان ثبت شده است.

پربازدیدترین شهر اسپانیا

با شاهکارهای معماری گوتیک، سواحل دیدنی و زندگی شبانه پرشورش یا گشت و گذار در مادرید، شهر موزه‌های باستانی، بهتر است ابتدا هزینه سفر به اسپانیا بدون تور و مزیت‌ها و معایب آن نسبت به خرید تور اسپانیا را با یکدیگر مقایسه کنیم.

برخی از مهم‌ترین هزینه‌هایی را که در سفر به اسپانیا بدون تور با آن سروکار خواهید داشت، در ادامه شرح داده‌ایم.

هزینه اقامت در سفر به اسپانیا از حدود شبی ۲۰ یورو شروع می‌شود و به بیش از چند صد یورو می‌رسد. این هزینه، کاملاً به نوع اقامتگاه، شهر، مدت زمان اقامت و فصل سفر به این کشور بستگی دارد.

بدیهی است که هزینه اقامت در شهرهای بزرگ و توریستی اسپانیا مانند بارسلونا و مادرید بیشتر از اقامت در شهرهای کوچک است و اگر قصد دارید در فصل بهار یا تابستان (فصل اوج سفرها) به اسپانیا سفر داشته باشید، باید خود را برای قیمت بالای هتل‌ها و خدمات گردشگری آماده کنید

اقامت در هتل‌های ارزان قیمت یا هاستل‌های اسپانیا شبی ۲۰ تا ۵۰ یورو، هتل‌های متوسط حدوداً ۷۰ تا ۱۵۰ یورو و برای اقامت در هتل‌های لوکس، باید بیش از چند صد یورو خرج کنید.

انتخاب اقامتگاه و حساب و کتاب هزینه‌ها، تنها بخش کوچکی از چالش‌های سفر به اسپانیا بدون تور است. چالش اصلی در این زمینه، رزرو هتل و پرداخت هزینه آن است. برای رزرو هتل مورد علاقه خود، باید به سراغ آژانس‌های مسافرتی آفلاین یا آنلاین بروید و رزرو از این طریق، هزینه سفر شما را تا حدی افزایش می‌دهد. البته اگر کارت اعتباری بین‌المللی دارید، این کار برای‌تان آسان‌تر می‌شود.

اما در سفر به اسپانیا با تور، تمام مراحل رزرو هتل با آژانس است و دیگر دغدغه‌ای برای چگونگی رزرو و پرداخت هزینه نخواهید داشت.

  • ۰۳/۰۲/۱۰
  • حامد احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی