ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

ایوار

معرفی خدمات آژانس مسافرتی ایوار

  • ۰
  • ۰

تورهای دور اروپا ۲۹ روزه، دور اروپا ۲۴ روزه، تور ترکیبی کشورهای اسکاندیناوی و تورهای ترکیبی که در آن شهرها و کشورهای مهم در یک پکیج گنجانده شده‌اند (مانند سوئیس و فرانسه، فرانسه و ایتالیا و …) آن دسته از تورهای ترکیبی بوده‌اند که به سرعت به تکمیل ظرفیت رسیده‌اند و استقبال از بعضی تورها نظیر اروپای شرقی (چک، مجارستان و اتریش) به اندازه‌ای بوده است که تاریخ اجرای جدیدی در تابستان برایشان تعریف شده است. در حال حاضر، ظرفیت‌های اندکی از بعضی تورهای ترکیبی اروپا در وبسایت ایوار باقی‌مانده است که به نظر می‌رسد قبل از هفته دوم تیرماه، تمامی این تورها تکمیل ظرفیت شوند.

در پکیج تور اروپا ایوار، تورهای توریستی به دو دسته سری و ترکیبی تقسیم می‌شوند. تورهای سری، تورهایی هستند که در طول سال، از فروردین تا اسفندماه به صورت مستمر و هفتگی اجرا می‌شوند. تور ۸ روزه فرانسه (پاریس)، تور ۸ روزه اسپانیا (مادرید و بارسلون) و تور ۷ روزه سوئیس (زوریخ و لوگانو) تورهای سری ایوار هستند که پرطرفدارترین سفرهای این آژانس مسافرتی نیز به حساب می‌آیند. البته در حال حاضر، تمامی اجراهای تابستان این تورها تکمیل شده و اگر هوس یکی از این سفرها را در سر داشته باشید، باید برای پاییز ثبت نام کنید.

از اسفند سال ۹۸ که گسترش منحوس کرونا آغاز شد تا حدود دو سال، هیچ سفر تفریحی و توریستی برگزار نشد و حالا پس از گسترش واکسیناسیون و کنترل پاندمی، تمامی کشورها مرزهای خود را به روی گردشگران گشوده‌اند. سفرهای برون‌مرزی در حال حاضر با ارائه گواهی واکسیناسیون امکان پذیر است که این شرط نیز در حال تعدیل است، تا اندازه‌ای که برای سفر به بعضی کشورها مانند سوئیس، ایتالیا و انگلیس حتی دیگر نیازی به ارائه کارت واکسن یا پی سی آر منفی نیست.

سفر به سوئیس

بدون چشم‌دوختن به چشم‌انداز دریاچه ژنو؟ اصلاً فکرش را هم نکنید! دریاچه ژنو (Lake Geneva)، در مرز میان سوئیس و فرانسه قرار گرفته و در میان تمامی دریاچه‌های اطراف کوهستان آلپ، بزرگ‌ترین و شاید زیباترین دریاچه در نگاه گردشگران است. به کنار این دریاچه که برسید، قله‌های سفید آلپ و پارک‌های سرسبز پیش چشمتان ظاهر می‌شود؛ منظره‌ای که هرچه بیشتر به آن نگاه کنید، بیشتر در آرامش غرق می‌شوید.

اگر هنوز در کنار دریاچه ژنو هستید، نگاهی به اطراف بیندازید؛ قلعه‌ای سنگی و قدیمی را می‌بینید که با برج‌های کوتاه‌ و بلند و سقف‌های نوک‌تیز خود خودنمایی می‌کند. قلعه چیلن (Chateau De Chillon)، همان قلعه سنگی و تاریخی است که توصیف آن را بار‌ها در کتاب‌های ویکتور هوگو و ژان ژاک روسو خوانده‌ایم. این قلعه قرن نهمی، حکایتی طول و دراز دارد و سال‌ها بعد از آنکه به‌عنوان قلعه نظامی کاربرد داشت، به زندانی مخوف و شکنجه‌گاهی وحشتناک تبدیل شد.

دشت‌های سرسبزی را تصور کنید که با خانه‌های چوبی و رشته کوه‌های برفی می‌درخشد؛ جایی که دریاچه‌های آن، به نام‌های برینز (Brienz Lake) و تن (Thun Lake)، با کشتی‌های کوچک و بزرگ پر می‌شود و کایاک‌‌سوار‌ها در رودخانه آن، به این طرف و آن طرف می‌روند. چشمانتان را باز کنید؛ به روستای اینترلاکن (Interlaken) خوش آمدید. در سفر به این روستای دیدنی، قطار‌ها و لوکوموتیو‌های دوست‌داشتنی شما را به ارتفاعات بالای دریاچه می‌برند و این بهترین فرصت برای استفاده از هوای لذت‌بخش تابستانی سوئیس است.

قبل از رفتن از اینترلاکن

خود را به حاشیه دریاچه تن برسانید؛ قلعه‌ تاریخی را می‌بینید که دیوارهای سنگی سفید رنگ آن با دریاچه هارمونی زیبایی آفریده است. قلعه اوبرهوفن (Oberhofen)، یادگاری از فرهنگ قرون وسطی است که هر نقطه از آن، شما را به یاد چیزی می‌اندازد؛ از سقف‌های نوک‌تیز در معماری باروک گرفته تا نقش و نگار‌های دوران رمانتیسم.

در مسیر زیگزاگی دریاچه لوسرن (Lucerne Lake)، به هر طرف که نگاه کنید، چشم‌انداز منحصربه‌فردی را می‌بینید. این دریاچه، از نظر بسیاری از گردشگران دارای بیشترین تنوع در چشم‌‌اندازهای طبیعی است و مسیر پر پیچ‌ و تاب آن، همیشه میزبان کشتی‌های کروز و مسافرانی است که برای گردش در دریاچه یا گشت‌وگذار در دهکده‌های اطراف، دل به آب می‌زنند. علاوه بر این، لوسرن از زیباترین شهر‌ سوئیس است که معماری و حال‌وهوای آن شما را به هزاران سال قبل می‌برد. در خیابان‌ها و کوچه‌‌ پس‌ کوچه‌های شهر که قدم می‌زنید، خوب گوش دهید؛ صدای موسیقی و آواز از هر نقطه‌ای شما را به سمت خود می‌کشد و اگر خوش شانس باشید، می‌توانید در رویداد‌های فرهنگی و کنسرت‌های آن شرکت کنید.

اگر هنوز در برن هستید، می‌خواهیم جاذبه‌ای را معرفی کنیم که علاوه بر منظره‌‌های چشم‌نواز، با عطر خوش آن مست شوید. باغ رز برن (Rosen Garden)، با بیش از ۲۰۰ گونه گل رز، پارکی کوچک بر بالای یک تپه سرسبز در برن است که در هر گوشه‌ای از آن، گل رزی با رنگ‌وبویی خاص روییده است. کافی است قدم در این باغ بگذارید، تا برای همیشه از هیاهوی شهر رها شوید و آرامش واقعی را تجربه کنید. همچنین، استخری بزرگ و زیبا، آلاچیقی بزرگ، رستوران و فضایی برای پیک‌نیک‌های تابستانی در این پارک تعبیه شده است.

منبع

  • ۰۳/۰۲/۱۱
  • حامد احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی